Skip til hoved indholdet Kontakt Kontakt

Brug af mobiltelefoner/smartwatch/digitale enheder

På Borgerskolen er skoledagen som udgangspunkt mobilfri på hele skolens område, hvilket gælder for såvel elever som forældre.

Det er den, fordi vi har fokus på læring og trivsel, fordybelse, nærhed og dannelse.

Det betyder, at elever, der har en mobiltelefon/smartwatch/digitale enhed med i skole, vil blive bedt om at aflevere den ved dagens begyndelse, og at de får den udleveret igen, når de har fri.

Mobiltelefon/smartwatch/digitale enhed må først benyttes, når man har forladt skolens område.

Ønsker en elev ikke at aflevere sin mobil, skal den blive hjemme.

Vedtaget 16. august 2023.

Borgerskolen

Magdavænget 4, 2630 Taastrup

Telefon: 43 35 21 60
borgerskolen@htk.dk

Kontorets åbningstider

Mandag - fredag kl. 08:00 - 15:00.

Efter kl. 15.00 stilles telefonen om til SFO.